עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה

על חשיבותם של עורכי דין במהלך הייצוג המשפטי אין צורך להכביר. מה שכן, חשוב להבין שכאשר אנחנו מתמודדים עם אשמה של עבירות מס נפנה לעורך דין המתמחה במיסים, כאשר אנחנו מתמודדים עם משפט גירושין נפנה לעורך דין לדיני משפחה ובאופן דומה כאשר אנחנו מתמודדים עם אשמה בדבר ביצוע עבירה ו\או עבירות בתחום התנועה והתעבורה עלינו לפנות ייעוץ וייצוג של עורך דין תעבורה המתמחה בדין זה.

דיני תעבורה הם דינים מורכבים מאוד והייחוד שלהם במערכת המשפט הישראלית הוא רב – קיים בית דין נפרד לדיני תעבורה ומכאן ניתן ללמוד על החשיבות הרבה שראה המחוקק בעבירות אלו. עורך דין תעבורה יוכל לייצג אותו מול המשטרה, מול בית המשפט לענייני תעבורה או בית משפט אחר בו מתנהל נגדנו המשפט וגם בתביעות וערעור על המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מהן הסמכות הלשכה של עורך דין תעבורה?

הסמכות של עורך דין תעבורה הן הסמכות לפעול הן במישור האזרחי (למשל בתביעות רשלנות מול נהגים אחרים שהיינו מעורבים איתם בתאונה) והן במישור הפלילי (מול כתב אישום בגין עבירות תנועה). תחום התעבורה הוא תחום מיוחד בו עורך הדין צריך לעבור התמחות מיוחדת. התמחות בדיני תעבורה מאפשרת לעורך הדין לייצג אותנו בטווח גדול מאוד של מצבים משפטיים ממצב בו אנחנו רוצים לערער על קבלת דוח מהמשטרה, מתביעה של הפרקליטות על עבירות תנועה שונות ועד ערעור מול המכון הרפואי לבריאות בדרכים בדבר הכשירות שלנו לנהוג על הכביש או להחזיק בסוגי רישיון רכב שונים (רישיון דו גלגלי, רישיון רכב כבד, רישיון רכב פרטי, רישיון רכב מסחרי ועוד…).

באילו עבירות עורך דין תעבורה מטפל?

עורך דין תעבורה איכותי מכיר את כל דיני התעבורה ומטפל במגוון רחב מאוד של עבירות מעבירות שרף הענישה עליהן נמוך יחסית כמו עבירות מהירות מופרזת או עבירות חניה. הוא מטפל גם בעבירות חמורות יותר כמו נהיגה בשכרות (נהיגה תחת השפעת אלכוהול) ו\או חומרים אסורים אחרים, נהיגה בזמן פסילה, תאונות דרכים, מעורבות בתאונה קטלנית, גרימת מוות ברשלנות, הריגה, אי עצירה בתמרור עצור או חציה של רמזור אדום.

מה נחיצותו של עורך דין תעבורה בבית המשפט?

נחיצותו של עו"ד לתעבורה בבית המשפט היא גדולה מאוד וייצוג משפטי של עורך דין מאפשרת ללקוחות שלו לקבל מענה משפטי מקיף ויסודי שיסייע להם לצאת זכאים בבית המשפט או ליהנות מעונשים מופחתים בדרגת החומרה שלהם. פניה לעורך דין מומחה תוכל לסייע לנו במקרה בו הוגשה נגדנו תביעה בבית הדין לתעבורה והיא תוכל לסייע לנו במקרים רבים להגיע להסדר טיעון מול הפרקליטות ללא הליך ממושך וארוך של משפט שיכול לקחת גם מספר שנים לנהל אותו. כאשר פונים לעו"ד תעבורה חשוב שנוודא שהוא מומחה ושיש לו ניסיון מקצועי רב בניהול תיקי תעבורה מגוונים.

חשוב להבין, פנייה לקבלת שירותים של עורך דין לענייני תעבורה מהווה צעד קריטי לצורך טיפול יסודי והכנת התיקים באופן המקצועי ביותר. פקודת התעבורה ותקנות התעבורה הן רבות (גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר תאונת דרכים, נהיגה בזמן פסילה, חזקת הבעלות ברכב, מהירות מופרזת וכו…), ולכל אחת מהן השלכות שונות שעלולות להגיע עד למעצר. לכן חובה להתייעץ עם מי שהוכתר ברשת כעורך דין התעבורה הכי טוב בארץ. אשר מגיע עם הוכחות מוכחות  ומספק מעטפת מלאה של שירותי ייעוץ והגנה משפטית .לנאשמים בעבירות תנועה כה חמורות כגון אלה

תארו לכם מצב בו הנהג פגע בהולך רגל או ברכב אחר בו ויש נפגעים. המשטרה מעכבת את הנהג לחקירת ,בוחן. מהשלב הזה, כל מה שאמר הנהג בחקירת בוחן יכול לשמש כנגדו בבית המשפט, ויכול גם לעזור לזכותו ככה שהכול תלוי בחקירה עצמה, ומה יאמר לשוטרים או לבוחני תנועה. במילים אחרות החקירה חשובה לא פחות מהמשפט, כיון שבחקירה הנהג יכול לבנות או לתפור לו לעצמו תיק, שאח"כ יהיה קשה להשתחרר ממנו. (אדגיש כי נכון לנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, היום עומד הממוצע על 400 תאונות דרכים בשנה). ולכן בתי המשפט הכריזו מלחמת חורמה בתאונות הדרכים, במטרה להנמיך את המספר ככל שאפשר. ככה שהיום גם על מהירות מופרזת מעל 41 קמ"ש בכביש עירוני מבקשים פסילה מנהלית (להחרים את הרישיון ל-30 ימים). כדי שלא תגיעו למצב הזה, אנחנו כאן להתייעצות בכל שאלה ושעה,

צרו קשר – טלפון משרד 077-530-9587 | עו"ד תעבורה – חיים אליה 052-442-42-21

סגירת תפריט
FrenchRussiaUSAPalestine
שלום, צריך ייעוץ ?
כתוב הודעה או התקשר.
דילוג לתוכן