עורך דין תעבורה ברמת גן

עורך דין תעבורה ברמת גם אמתי ולמה ? אין הרבה דברים בחיים היכולים להוות את ההבדל בין עצמאות לבין תלות – אחד הדברים הוא רישיון הנהיגה. ללא רישיון הנהיגה וכאשר מוטלת עליך שלילת רישיון נהיגה  יהיה קשה מאוד לנהל אורח חיים עצמאי ומשכך פחות ניידים, לכן כאשר פוסלים את רישיון הנהיגה בגין עבירות תנועה הלחץ יכול להיות רב.

עורך דין תעבורה ברמת גן יכול לסייע להחזיר את רישיון הנהיגה או לפחות לקצר את משך זמן הפסילה של הרישיון במגוון עבירות כגון: נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, מעבר באור אדום ועוד. פסילת רישיון היא לא גזירת גורל ולעיתים ניתן להמיר עונש זה בעונש אחר – תלוי בעבירה ובנסיבותיה. ככל שהעבירה היא קלה יותר ויש נסיבות מקלות כך יכול להיות קל יותר להפחית את העונש.

עורך דין לענייני תעבורה ברמת גן ומעבר באור אדום

עורך דין לענייני תעבורה רמת גן יוכל לסייע במקרה בו מתמודדים עם אישום על נהיגה ב-אור אדום. מעבר באור אדום מהווה עבירת תנועה חמורה מאוד היכולה להיות בעלת השלכות גדולות מאוד. כמו כן כול להפחית את העונש על אישום בנהיגה באור אדום. העונש על חציית צומת באור אדום יכול להיות שלילת או פסילת רישיון או ביצוע עבודות שירות – תלוי אם יש הצטברות של עבירות תנועה קודמות.

עורך דין לדיני תעבורה ברמת גן ושלילת רישיון

עורך דין לדיני תעבורה בר"ג, עורך דין תעבורה בירושלים ,עורך דין תעבורה בנתניה או בכול מקום בארץ יוכל לסייע לנסות למנוע מצב בו ישללו  את רישיון הנהיגה בגין אי תשלום דוחות תנועה או בגין הצטברות של נקודות על מהירות מופרזת, או ביצוע מספר גדול של עבירות תנועה. כמו גם יוכל לייצג בבית המשפט לענייני תעבורה ויכול גם לסייע ולסגור עסקת טיעון עם הפרקליטות במקרה שאין צורך להתייצב בבית המשפט. פעמים רבות מתנהל משפט בבית דין לתעבורה היכול להערך הרבה מאוד זמן ולהיגרר שנים בתוספת של עוגמת נפש רבה, ולכן חשיבותם של עורכי דין תעבורה.

עורך דין דיני תעבורה 

עורך דין תעבורה יוכל להופיע בבית המשפט לתעבורה גם במקרה בו מעורבים תאונת דרכים ואפילו פגע וברח. מעורבות בתאונת פגע וברח היא אחת מעבירות התנועה החמורות ביותר שיש. עבירה חמורה זו יכולה למצב שבו מוגש כתב אישום, המסתיים בעונש מאסר בכלא או בעונש של ביצוע עבודות שירות ומאסר על תנאי ותשלום קנסות כספיים כבדים מאוד. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין תעבורה שיוכל לסייע ולייצג אתכם בבית המשפט ובחקירות המשטרה. כל שכן לייצג במשא ומתן מול הפרקליטות גם אם נרצה להגיע לעסקת טיעון בה העונש יהיה מופחת ולא לגרור את המשפט במשך שנים רבות.

אנו כאן לכל שאלה אנא צרו קשר ונשמח לסייע, משרד עורכי הדין חיים אליה בניהולו של עו"ד תעבורה חיים אליה 077-530-9587 למקרים דחופים 0524-42-42-21. 

לפניכם העיר רמת גן, שירותיו של עורך דין תעבורה ברמת גן והסביבה ניתן לקבל ברחוב ביאלק 31 : cnduu

סגירת תפריט
FrenchRussiaUSAPalestine
שלום, צריך ייעוץ ?
כתוב הודעה או התקשר.
דילוג לתוכן