נהיגה ללא רישיון נהיגה

נהיגה ללא רישיון נהיגה

נהיגה ללא רישיון נהיגה – מהי דרגת החומרה של עבירה זו?

מעבר על החוק הוא תמיד צעד לא חכם שיכול לעלות לנו ביוקר. ישנם חוקים שברור מאוד מתי עוברים עליהם ולא מצייתם ללשון החוק – מבלי שנשאר שום מקום לספק. כך למשל נהיגה בכלי רכב המצריך רישיון ללא רישיון נהיגה תקף מהווה עבירה חמורה על החוק באופן שאיננו משתמע לשני פנים. נהיגה ללא רישיון נהיגה מהווה עבירה בדרגת חומרה גבוה מאוד שהעונש עליה יכול להסתכם באיסור על הוצאת רישיון נהיגה במשך שנים רבות וגם בעונש מאסר בפועל.

נהיגה ללא רישיון נהיגה – על איזה חוקים עוברים כאשר נוהגים בלי רישיון נהיגה

נהיגה ללא רישיון נהיגה מהווה כאמור עבירה חמורה מאוד, אך כאשר אנחנו מבצעים אותה אנחנו מבצעים מספר עבירות נוספות
כתוצאה מכך כמו:

– נהיגה ברשלנות
– נהיגה ללא ביטוח חובה
– סיכון נהגים אחרים בדרך
– עבירות תנועה של אי ציות לחוקי התנועה
– ולעיתים אנחנו יכולים גם לבצע עבירה של הריגה ואף הפקרה

ביצוע העבירה של נהיגה ללא רישיון נהיגה גורר אחריו אם כן עבירות משנה חמורות לא פחות שיכולות לגרום לנו לשאת עונשים כבדים מאוד בדמות עונש מאסר בפועל, תשלום קנסות וגם רישום פלילי.

נהיגה ללא רישיון נהיגה – למה חשוב לפנות לעורך דין מומחה?

במידה ובוצעה העבירה חשוב מאוד לפנות לעורך דין מומחה שתחום המומחיות שלו הוא דיני תעבורה. עורך הדין יוכל לנסות ולהפחית את חומרת העונש שנקבל והוא יוכל לסייע לנו לקבל עונש שלא יכלול מאסר בפועל או תשלום קנס כבד מאוד מבחינה כספית. עורך הדין ידע להציג בפני בית המשפט נסיבות מקלות לביצוע העבירה שלנו כמו המצב המשפחתי שלנו, שירותנו בצבא, מידת התרומה שלנו לקהילה ועוד… . נסיבות מקלות אלו יוכלו להילקח בחשבון על ידי בית המשפט שיתחשב בהן ובתוצאות העבירה שלנו (האם גרמנו לנזק לרכוש או לנפש) כאשר הוא יפסוק את העונש שנצטרך לשאת.

נהיגה ללא רישיון נהיגה – מהן ההשלכות המשפטיות של עבירה זו?

נהיגה ללא רישיון נהיגה יכולה להיות בעלת השלכות משפטיות רחבות היקף על העתיד שלנו. עבירה זו יכולה להשפיע על שירותנו הצבאי (במידה והיינו קטינים לפני גיוס בזמן שביצענו אותה), היא יכולה לגרום לנו לרצות עונש מאסר בפועל בבית כלא, היא יכולה להוות רישום פלילי שימנע מאתנו להתקבל למקומות עבודה שונים כמו מוסדות חינוך או תפקידים בתחום הביטחון. במידה וביצענו את העבירה כקטינים עורך דין מומחה לענייני תעבורה יוכל לסייע לנו לנסות ולקבל הקלה בעונש או לנסות ולבקש מהמשטרה וממשרד המשפטים שימחקו את הרישום הפלילי מהתיק שלנו. בסופו של דבר ביצוע עבירה של נהיגה ללא רישיון נהיגה מהווה עבירה חמורה מאוד לפי ספר החוקים ועלינו להימנע בכל מצב מלבצע אותה.

נהיגה ללא רישיון נהיגה (מעולם לא הוציאה) מסתיים בפסילה וקנס

סגירת תפריט
FrenchRussiaUSAPalestine
שלום, צריך ייעוץ ?
כתוב הודעה או התקשר.
דילוג לתוכן