עורך דין תעבורה באילת

עורך דין תעבורה באילת

נתפסתם בעבירה המנויה בתחום עבירות התעבורה באיזור אילת או בכביש הערבה ?
משרדינו נותן שירות וייעוץ גם בעיר הדרומית ביותר אילת.

מה תחום שיפוט של בית משפט באילת ?

במידה ונתפסתם באיזור הדרום, הרי שמבחינת סדר דין פלילי, הגשת כתב אישום או בקשה להישפט תהינה מוגשת בבית משפט תעבורה באילת. תחום שיפוט של בית משפט באילת מתחיל בערך במפגש 101 – מפגש כושי, עד העיר אילת וסביבתה כולל העיר אילת.
כך למשל במידה ויצאתם לטיול משפחתי בעיר אילת ונתפסתם בנהיגה בשכרות או בנהיגה במהירות מופרזת, חצית פס לבן, ועוד – רוב הדוח"ות/ זימון לדין מוגשות לבית המשפט המוסמך לדון בעבירת תעבורה והוא בית משפט השלום בעיר אילת. אציין כי בכביש הבקעה "כביש 90" עפ"י הלקוחות שלנו מיד אחרי צומת הערבה, עומדים מספר לא מבוטל של שוטרי תנועה, במטרה לאכוף.

האם אפשר להעביר מקום דיון במקום להשפט בבית משפט בדרום בעיר אילת ולהשפט בבית משפט בצפון או באיזור מרכז ?

בהחלט שכן, ניתן לעשות זאת בדרך של בקשה לבית המשפט העליון ולהודות בתיק ככל ולא תמצא בפני שופט עליון הודיה בתיק הרי שכמעט ובלתי אפשרי להעביר. אלא אם כן, ירשמו נימוקים מיוחדים. הרציונל לא להביא את שוטרי הדרום למרכז בדיון הוכחות. את הבקשה מומלץ לא לעשות לבד אלא באמצעות עורך דין תעבורה מאילת או עורך דין תעבורה בכל מקום אחר.

למשרד ניסיון עצום בייצוג בעבירות תנועה קלות וחמורות, ייעוץ וייצוג משפטי בבית משפט השלום לתעבורה באילת, כמו כן, המשרד מייצג ופועל בכל בתי המשפט לתעבורה בכל הארץ בגין עבירות תנועה כגון: עבירות עקיפות אסורות, סטייה מנתיב, החזקת טלפון נייד נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בפסילה, דוח"ות תנועה מסוג ברירת משפט, הזמנה לדין, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, תאונות דרכים, פסילת משרד הרישוי בגין שיטת הניקוד, מכון הרפואי לבטיחות בדרכים, ועדות ערר שבתל השומר, ביטול קנסות ודוח"ות בכדי להימנע מנקודות, פסילות מרב"ד (מכון הארבעה) אשר קובע כי אינכם כשירים לנהיגה בטוחה, מחמת כשירות נפשית או התנהגותית, עצור בנהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, תאונת דרכים קטלנית (מוות) תאונת דרכים עם נפגעים, ועוד. כתבי אישום בגין עבירות תעבורה רבות אשר המדינה מבקשת בהם מאסר בפועל. כאן נכנס תפקידו של עורך דין תעבורה מאילת.

תפקידו של עורך דין מאילת הוא לאפשר את הייצוג הטוב ביותר ללא כל נטילת סיכונים ופשרות על איכות הייצוג תוך ניסיון של שנים לטובת הלקוח.עבירות תעבורה קורות לרוב לאנשים נורמטיבים ולכן, במידה והואשמת באחד מהעבירות לעיל ועוד רבות אחרות בהם המדינה הגישה כתב אישום לבית משפט הקרוב במקרה זה בית משפט לתעבורה באילת אשר לו הסמכות המקומית ראוי להתייעץ עם עו”ד תעבורה במקום בו נתפסת או מקום בו נותן שירות עורך דין.

מדוע חובה לקחת עורך דין תעבורה באילת ולא במקום אחר ?

מאחר ויש אסמכתאות, ולא מעט מסמכים אחרים הנמצאים בתיק. כמו גם, אישורים בניהם גם הודעות שוטרים, עדויות אחרות,
מזכרים ותמונת מהזירה. ולכן, כאשר שכרת עורך דין מאילת או בכל מקום אחר הקרוב אליך גם אם העבירה נעברה בתחום שיפוט אילת ולא תחום שיפוט מרכז לך יהיה קל יותר להיפגש פיסית ולהגיע למשרדו של עורך הדין וזאת לצורך תכנון קו הגנה ראוי.

אם נתפסת על עבירת תנועה, תהא אשר תהא, פגישת ייעוץ חשובה במהותה במשרדנו ניתנת ללא עלות. צור קשר, אנו כאן במטרה לעזור,

צור קשר, אנו כאן במטרה לעזור, משרדינו נותן ייעוץ משפטי ראשוני – ללא עלות.

עורך דין תעבורה | עו"ד תעבורה חיים אליה 0524-42-42-21  משרד 077-530-9587

אל תהסס ותתקשר לנייד גם במקרים דחופים 24/7.

סגירת תפריט
FrenchRussiaUSAPalestine
שלום, צריך ייעוץ ?
כתוב הודעה או התקשר.
דילוג לתוכן