עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין תעבורה מומלץ רבים שואלים אותי מיהו עורך דין תעבורה מומלץ למען האמת אני לא יכול לענות על שאלה זו שכן רק אוכל לומר כי בשילוב של שיחה וכן תחושת בטן יכולים להביא לבחירת עורך דין תעבורה מומלץ מה שכן אני יכול לומר ולתת זה מספר טיפים טובים כיצד לבחון מול מי אתם עומדים:

בראש וראשונה יש לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים.

כיצד אפשר למצוא עורך דין תעבורה מומלץ? לשאלה זו שאינה פשוטה כלל ועיקר עדיף ונכון יהיה ראשית לקריאת ביקורות מלקוחות המשרד דרך גוגל או בפייסבוק או בכל אתר אחר  בטרם לבצע את השיחה הראשונה לעורך הדין.

בחירת התמחות

כמו שאתם מגיעים לרופא ולא תרצו שרופא משפחה יבצע ניתוח לב פתוח, כי אינו מבין דבר וחצי דבר בעניין, כך גם בתחום התעבורה. לצערי, לא כל עורך דין המוכתר כ"עורך דין"  עוסק ומתמחה בתחום התעבורה או בכל תחום אותו הגדיר שרוצה לעסוק בו. כלומר, אני מכיר כמה שעוסקים במגוון רחוב של תחומים אך בתחום התעבורה כלל לא עוסקים ואז כשחלילה וחס מגיע לקוח עם נהיגה אישום כה חמור של נהיגה בזמן פסילה, עורך דין שלא עוסק בתחום זה יכול לסכן את הלקוח כמו גם  מטבע הדברים אינו יכול ליצור את הקשרים ואת הכישורים בעניינו.

שכר טרחה בגין טיפול בתיק

בשירותי עריכת דין כל אחד קובע את מחיר לעצמו שלו כלומר עורך דין יקר אינו בהכאח עןורך דין טוב ולהיפך קחו בחשבון שעלות יכולה להשלם על ידכם פעמיים פעם אחת עבור העונש היקר ופעם שניה עבור הטרחה של עורך דין תעבורה מומלץ או כמי שהציג עצמו כך. כך לדוגמא, עורך דין שעל תאונת דרכים קטנה ביקש עבור עלות הייצוג 20,000 ש"ח ועורך דין תעבורה מומלץ ביקש מחיר של 10,000 ש"ח הרי שהפער הוא עצום 50 אחוזים, אך מה יקרה אם אותו נאשם "יזכה"  לעוד חצי שנה פסילה כלומר 6 חודשים בהם לא מתנייד לעבודתו ולא פתאום הפער הפך להיות כלא רלוונטי.

מי מטפל בתיק ? האם עורך הדין שאיתו נפגשתם?

רבים מלקוחותי עזבו, עורך דין תעבורה כזה או אחר וזאת כי לאחר ששוחחו עם ראש המשרד, הובהר להם המצב המשפטי בו הם נמצאים. נחתם הסכם שכר הטרחה. לימים התברר כי לא הוא מייצג אותם אלא שולח מתמחה או עורך דין זוטר לייצגם. לכן חשוב לוודא שהוא עצמו ראש המשרד ניגש לייצג.

תקשורת

אל תמהרו להכתיר את עורך דין שראיתם ומצאתם בעיתונות או באמצעי התקשורת כעורך דין תעבורה מומלץ תזכרו כי מי ששילם על משרד, שירותים ומזכירה זה אתם. אל תמהרו לחשוב כי עורך דין תעבורה מומלץ אליו הגעתם דרך התקשורת הוא המתאים, ניתן לבחון אם באמת נותן מענה לבעיה המשפטית שהצגתם בפניו – באופן מלא. עוד דבר חשוב שיש לבחון ולזכור  כי הצלחה במקרה דומה לא מבטיחה לכם כלום במקרה שלכם וכל מקרה לגופו.

זמינות עו"ד

מעבר לכל אלה בדקו אם עורך דין הינו זמין עבורכם, בדיקה זו נעשית בין היתר ע"י מהירות התגובה של אותו עורך דין. כלומר,  בהנחה והשארתם פניה במייל או בנייד או אצל המזכירה ראו עד כמה מהר חוזר עורך דין אליכם וכמה הוא פנוי שירות וטיפול מקצועי מאד חשוב אם לא חשוב במיוחד.
סגירת תפריט
FrenchRussiaUSAPalestine
שלום, צריך ייעוץ ?
כתוב הודעה או התקשר.
דילוג לתוכן